Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2014 10:11 - Успешно емигрирали българи са тези, които после не идват в България да си правят зъбите.
Автор: itso14 Категория: Забавление   
Прочетен: 1265 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 04.11.2014 18:22


Мъжете поглеждат жената отзад и си мислят:
"Леле, какъв задник".
И жените си мислят същото, но.... когато погледнат мъжа отпред...

Ако събличаш девойка и забележиш, че сутиенът и гащичките и са с еднакъв цвят, то един от двамата, но явно това не си ти е решил, че ще прави секс.

- Скъпиии, какво правиш за да се избръснеш хубаво около устните?
- Подпирам отвътре с език.
- Ела тогава, че ще ми трябваш за малко...

-Тaте, кой е този Бaтмaн?
-Един човек, който рaботи денем, a нощем се мaскирa, зa дa излизa по улиците.
-Кaто чичо Гошо!?!
-Не, чичо ти Гошо е трaвестит!

В лъскав ресторант солидно и добре облечен мъж сяда на маса с красива девойка:
- Здравейте!Мога ли да ви правя компания>
- Заповядайте..
- Да ви се представя - Иван.Депутат, честен и порядъчен човек съм...
- Приятно ми е!Марина, вип проститутка,.....а и още - девствена съм!

Мъж казва на жена си рано сутринта:
- Жена, излизам. Като се прибера ще ядеш бой!
Жената се стреснала и цял ден се въртяла из къщата -подредила всичко, изпрала, измила, сложила във фризера ракия, направила салати и мезета..и т.н.
Прибира се мъжът вечерта, поогледал се, нищо не казал.
Седнал на масата, а жената се върти около него:
- Миличък, как мина денят ти? Какво прави?
- Играхме карти с приятели и си направихме състезание на кого му е най-голям.
- И кой победи? - пита жената.
- Как кой, аз, разбира се!
- Ха, че Киро от петия етаж не беше ли там?
- Аз казах ли ти сутринта, че ще ядеш бой като се върна!

Учителката:
- Деца, какви звуци запомнихте от вчерашната екскурзия във фермата?
Петърчо:
- Муууу!
Марийка:
- Беее!
Стоянчо:
- Кудкудяк!
Иванчо:
- Слез от трактора, щи е*а майката!


Първата важна задача в живота на жената е да си намери подходящ съпруг.
Втората е да намери отговор на въпроса "...и са кво да го правя тва говедо?".

ББ решил да направи лично проучване за мнението на народа. Спрял първия срещнат и го попитал:
-Като направя правителство и увелича цените с 50% как ще живеете?
-Както до сега-отговорил човекът.
-А,ако ги увелича със 100%
-Ами пак добре!
-Така ли!?-зарадвал се ББ - а,ако ги увелича на 500%?
-Е ,тогава сигурно ще си купя вила на Ривиерата!
-Така ли?! А ,какво работиш ти?
-Аз съм собственик на погребално бюро!



Две блондинки си говорят:
- Муцка, ти получаваш ли оргазъм?
- Ами, не знам, той моя мъж се занимава с абонамента.




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: itso14
Категория: Забавление
Прочетен: 137413
Постинги: 71
Коментари: 45
Гласове: 145
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930