Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2015 14:30 - "Дай ми го...цялата съм мокра,дай ми го..." - крещеше тя. Оставих я да крещи колкото си иска...чадърът си беше мой!
Автор: itso14 Категория: Забавление   
Прочетен: 2339 Коментари: 1 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ненаситна нимфоманка към съпруга си:
- Мър-мър-мър... Котаранчо-о... Айде пак...
- Мама ти стара, няма ли да те заболи главата най-сетне, като нормалните жени?!


Ако мъжът престане да се бръсне всеки ден, да си сменя чорапите, да се извинява, да ви прави комплименти, да ви подарява цветя.....жено успокой се: той е твой!!!


- Пичове, роди ми се син!
- Ооо, поздравления, как е жена ти?!
- Жена ми ако разбере, ще ми откъсне главата!


Реклама на прахосмукачка:
- Всички смучат, ама тази и гълта.....!


По какво се разбира, че една фея е добра ?
След с€кс се превръща в каса бира и двама добри приятели..


- Петя, имаш ли си ци....ци?
- Да, разбира се!!!
- А защо не си ги носиш?


Поличби:
Разсипана сол - на скандал.
Разсипана захар - на мир.
Разсипан кокаин - на феерически усещания и фантастични видения.
Паднала вилица - някой ще дойде на гости.
Паднала лъжица - на някой ръцете са му на задника.
Паднал х...й - спокойно вече няма накъде да се бърза
паднал сапун - очаквай изненади.
Лястовички летят ниско - на дъжд е.
Крави летят ниско - разсипал се е кокаин.
Счупено огледало - на лошо.
Скъсан ластик на бельо - на голям или на малък срам.
Скъсан презерватив - по-добре да се беше счупило огледало.
Сърби те носа - на запой или на бой (едното не изключва другото).
Сърбят те слабините -на доктор.
Сърби те задника - на приключения е....



След приятна вечеря и в добро настроение жена ми шепне на ухото в леглото:
- Мили, скоро ще бъдем трима!
- Господи! Какво щастие? Сигурна ли си? – питам развълнувано.
- Разбира се! Ммама се обади, утре пристига на гости при нас.
И скандалът започна...

Жената се умилква около мен:
- Скъпи, не мислиш ли, че аз съм идеалната жена?
- Какво говориш, скъпа? Ти си много повече от идеалната жена.
- Колко повече? – ме пита тя кокетно.
- Към петдесет килограма – й отвръщам.
И скандалът започна...



Телефонът звъни.
- Вдигни слушалката – казвам на жената – ако търсят мен, кажи: много съжалявам, но мъжът ми не си е в къщи.
Жената вдига слушалката и след малко казва:
- Много съжалявам, но мъжът ми си е в къщи.
- Дявол да те вземе, не чу ли какво ти казах?
- Не се притеснявай, мили, не търсеха теб.
И скандалът започна...



Правим с€кс с жената. Аз се друсам, потя се, а жената лежи като дъска и с интерес разглежда тавана.
- Мръдни малко, ма – крясвам й.
- Добре, мили, щом ти преча.
И скандалът започна...


Жена ми ме упреква:
- Забелязал ли си колко мил и нежен е нашият съсед. Постоянно прегръща и целува младата си съпруга. Защо не го правиш и ти?
- Че аз дори не я познавам – казах.
И скандалът започна...


В края на конференцията за представянето на Windows 10:
- Сега е време за въпроси.
Българин от последния ред:
- Вече има ли го в Замундата??



Гласувай:
5



1. deleted-4udovi6teto - !!!
01.02.2015 15:42
Кеф! :-))))))))))))))))))))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: itso14
Категория: Забавление
Прочетен: 137428
Постинги: 71
Коментари: 45
Гласове: 145
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930