Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2015 18:08 - За да има успех сред жените,мъжът трябва да е $импатичен, €легантен и £аскав....
Автор: itso14 Категория: Забавление   
Прочетен: 1995 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 31.05.2015 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Безработен човецец - сиромах , прочел обява че в Prosoft,
търсят чистач.
Явява се той на интервю, разпитват го какво може и най накрая началника на отдел кадри му казва:
- кажете си емейла и ще Ви съобщим резултатите.
- Но аз нямам емайл.
- Е , как така може без емейл , всеки трябва да има - сажаляваме много но не може да Ви вземем на работа без емейл!
Трагнал си човецеца , минава покрай пазара с последните пари купува Ягоди , забърсва ги , разнася ги по домовете и печели , като стратегията на Рокфелер.
Замогнал се той, забогатял , притежавал вече корабни компании.
Обяждат му се за някакви доставки и Партньора му казва :
- Кажете ми емейла си да уточним доставката?
- е аз нямам емейл!
- Нямате емейл и сте толкова богат, а ако имахте знаете ли каде щяхте да бъдете сега ?
- ДА знам - казал човецеца - щях да сам чистач в Prosoft



Катаджия спира кола на пътя:
- Гражданино, защо не ви работят задните габарити?
Шофьора изскача от колата и започва да тича около нея издавайки нечленоразделни звуци.
- Спокойно бе, човек! Не се вълнувай, това са дребни ядове! Няма страшно, като се прибереш ще ги поправиш!
- Дребни ядове викаш, а? А, къде е караваната, къде е жена ми, тъщата и децата ми...

image

При гинеколог влиза омърлушена жена.
– Докторе, мъжът ми не може …
– Ето ви една таблетка – казал докторът – дайте я на мъжа си. Само запомнете, че това е неизследвано лекарство и за това ви моля утре да дойдете да ми разкажете как беше.
На другия ден жената нахлува в кабинета напълно преобразена, усмихната.
– Докторе, дайте ми още от лекарството, ефекта е потресаващ. Значи накарах мъжа ми да вземе таблетката преди обед. Още по време на обяда ме уважи три пъти, след половин час още пет пъти, след час още три пъти и още два пъти точно преди да умре.




На първия етаж на един блок живеели пенсионери.
Над тях живеели младо семейство.
Старата баба от първия етаж среща младата от втория:
– Какъв е тоз твоя мъж ма. Всяка вечер се любите, ще ни съборите полюлея.
– Ми, бабо Мито, аз си имам номер. Вечерта преди да си легна, си слагам бельото под възглавницата и на мъжа ми като му замирише – веднага е готов.
Баба Мита вечерта си слага бельото под възглавницата и бай Киро като си ляга, души, души и вика:
– Мито, дай пушката, в къщата има пор!

Жени с твърд характер - такива, които хвърлят по мъжете си ютии, табуретки, тигани...
Жени с мек характер - обикновено хрърлят по мъжете си пантофи, възглавници, плюшени играчки...


Мислите на мъжа, когато жена му е пред него по бельо:
Една година заедно - желая я.
Пет години заедно - желае ме.
След десет години - сигурно и е горещо.


Защо по дяволите жената се опитва десет години да промени мъжа до себе си, а после се жалва, че това не бил мъжа който харесвала.


- Холмс, познаваш ли жени, които не се продават?
- Да, Уотсън, но струват твърде скъпо!


Запитване от избирател:
- Бюлетината счита ли се за валидна, ако след X, в квадратчето напиша още две букви?


През почивните дни социалните мрежи са пусти, което е съвсем разбираемо: хората си вършат нещо, а не са на работа.






Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: itso14
Категория: Забавление
Прочетен: 137226
Постинги: 71
Коментари: 45
Гласове: 145
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031