Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2015 15:39 - Подари на жена милион алени рози и тя ще ти каже, че иска една бяла.
Автор: itso14 Категория: Забавление   
Прочетен: 1259 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
– К"во правиш?
– Ми, к"во да правя? Те китайците всичко направиха…


Жена се нанесла в нова жилищна кооперация, веднага след което решила да се запознае със съседите си по етажите.
Слезнала на един етаж и почукала. На врата и отваря мъж.
– Здравейте, аз съм ви новата съседка!
– Отдолу или отгоре? – отвърнал мъжът!
– Ей, ти пък имай малко търпение, и това ще стане!


Мъж тича в районното и вика:
– Стрелях по тъща си, заключвайте ме в килията!
– Тя умря ли?
– Щях ли да се крия тук, ако беше умряла?!


– Тате, купи ми шоколад!
– Вече си голяма за такива неща.
– Наистина? Значи може да пия, пуша, да каня момчета вкъщи?
– Какъв искаш? Млечен или натурален?


Пернишки бумеранг:
- Прничанин си хвърля пантофа към кухнята и жена му се връща с ракия и салата.


- Как се отнасяте към мъжката изневяра?
- Ще походи - ще се върне!
- Ще потропа с РОГА, ще му отворя!…


- Вчера моя ми изневери!
- А ти какво направи?
- Върнах му го… още миналата седмица…


- Имам чувството, че жена ми ми изневерява. Да я заведа ли на гинеколог?
- И какво ще види гинекологът – списък на посетителите ли?



– Муцка, много мразя семейните мъже!
– Е, що бе Миме?
– Могат да правят с*кс всеки ден, а не искат…


- Келнер, бира…
- Ама, господине… Как бира след водката?!
- Запомни, момче! Бирата не е след водката… А преди уискито…



- Една Фанта ечемик, моля!
- Но такава няма!
- Такова де, ъъъ …бира!


Внимание! Важно съобщение:
- Здравното министерство предупреждава, че дори най-невинната кратка обиколка по магазините, може да се окаже опасна за здравето… на Вашия мъж…







Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: itso14
Категория: Забавление
Прочетен: 137222
Постинги: 71
Коментари: 45
Гласове: 145
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031