Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2014 10:17 - Загубен е мобилен телефон. Имам само една молба към този, който го намери: Да изтрие файла с името "Аз и Цветка - първия път".
Автор: itso14 Категория: Забавление   
Прочетен: 742 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Може да знаете и 15-16 езика, но българският винаги ще ви потрябва... Все ш"се спънете някъде, ш"се ударите...

- Какво е отпуск?
- Това е период от годината, който превръща уморения човек в напълно изтощен.


Двама приятеле у Монтана са срещат:
- Баце, иам две лоши новини за тебе и една за мене.
- Казвай кво стая сеги?!
- Абе иам язе чувството, че некой ни е*е жена ти.


Ако днес сте изпили 5 ракии и 8 чаши вино, а жената до Вас
продължава да Ви целува, бъдете сигурен, че това не е вашата жена.


Връща се мъж от командировка, поглежда в гардероба и издърпва от там любовника крещейки:
- Колко пъти ще ти казвам бе? Няма я вече тук! Разведохме се!


Мъж се прибира от работа.
Още от вратата се провиква:
-Жена!Събличай се!Тая вече ще правим секс като пчелите!!!
Жената учудена,радостна,па взела,че се разнежила и мило отронила:
-Ауууу,пилеееенцеее,ще ме намажеш с мед и ще ме оближеш цялата ли,котьо??
-Ма не ма!!! Кацаш! Смучеш! И отлиташ!


- Е бобър!Какво да направя за да имам такива бели зъби като твоите?
- Пуши по-малко......за да не разговаряш с бобри!!!


Много пиян мъж се прибира вкъщи:
- Ж-ж-ена, много ми се чука, прави веднага челна стойка!
- Защо пък челна стойка?
- Толкоззз съм пиян, че не мога да го вдига, затуй ще ти го спускам!



Веднъж един богаташ решил вместо да изхвърли чантата с боклук в контейнера я хвърлил в краката на намиращия се наблизо мръсен просяк ...Беднякът се усмихнал и си тръгнал
с плика пълен с боклуци ! Спрял се до една локва изхвърлил всичко от торбата , поизмил я и я напълнил с цветя , които растели наблизо ..Върнал се при богаташа и му подал торбата в ръцете ! Богатият гледал изумено и едва едва заеквайки продумал :
- Защо ми даваш прекрасни цветя , след като аз ти дадох само боклуци ?!...
Беднякът простичко отвърнал :
- Защото всеки човек дава онова , което носи в своето сърце..




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: itso14
Категория: Забавление
Прочетен: 137473
Постинги: 71
Коментари: 45
Гласове: 145
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930